top of page

Je bent geen man. Jouw lichaam ook niet.

  • 15 mei
  • 1 minuten om te lezen

Je bent geen man. Jouw lichaam ook niet.

Hoe vaak heb je jezelf klein gemaakt?

Je lichaam opgejaagd? Je verlangen genegeerd?

Omdat je dacht dat je sneller opgewonden moest raken.

Omdat je vond dat je lijf er klaar voor moest zijn.

Omdat je niet wilde moeilijk doen.

En dus ging je mee. In een tempo dat niet het jouwe was.

In aanrakingen die je nog niet kon ontvangen. In een ritme dat je niet voelde.

Je lichaam fluisterde nee, maar je leerde om ja te zeggen.

Om te voldoen.

Om niet lastig te zijn.

Om normaal te zijn.

En dat is hoe je het contact met jezelf verloor.

Niet omdat er iets mis is met jou. Maar omdat je vergat hoe je eigen ritme klinkt.

Dus wat als je daarin terugkomt.

Als je vertraagt. Voelt. Luistert.

Als je jouw lichaam de tijd geeft.

Als je jouw verlangen laat ontvouwen zoals het bedoeld is.

Je hoeft niets te forceren.

Je hoeft alleen te herinneren wie je bent.

Jij bent vrouw, volwaardig vrouw.

👉🏻Hoe vaak zeg jij JA terwijl je eigenlijk NEE voelt?

->Liefs Sanne Kielman<- "Een fijn (seks)leven begint bij verbinding"



 
 
 

Opmerkingen


bottom of page